petak, 29. lipnja 2007.

Evo da napišem neki post,Tihana mi kaže da nemoram pisati baš samo o No Name-u....samo da kažem da će ti biti svega ali najviše NN,a i da hoću pisati stalno o njima nemam šta...kad ih vidim jednom godišnje a novu pjesmu čujem dvaput godišnje....hehe..(šala ali skoro i istina)....
Evo malo o Budvanskom festivalu
No Name su tamo osvojili 3.mjesto
ja sam skinila sve pjesme pa evo neki moj redoslijed....bilo je i dobrih pjesama i ne,pa evo moj top 15...

  1. Postelja od leda-No Name...(može i "Pronađi me")
  2. Nebo i more-Stefan Filipović
  3. Led u oku-Dejan Krstović
  4. Krevet od ruža-Leo
  5. Trag na usnama-Žanamari&Mima
  6. Lijepa je-Tinka Milinović
  7. Nedeljivo-Milica Milić
  8. Brodolom-Sonja Kocić
  9. Sve bih dala da znam-Ivana Ćosić
  10. Promaja-Kaya
  11. Plava tvrdoglava-Ivana Jovanović
  12. Budi tu-Edi i Bilja
  13. Ne diraj me-Creative band
  14. Suza za put-Igor Vukojević
  15. Dobro znam-Megamix band
eto to je to.....
pozz:)

e da još nešto

Glasajte za No Name na www.suncaneskale.cg.yu
za najbolju grupu da dobiju nagradu


3 komentara:

Anonimno kaže...

meni je dobra ta pjesma,ali ipak mi je bolja Pronađi me-posebn o markov glas

Anonimno kaže...

pozzić

Anonimno kaže...

Novi post!
Pozz...