nedjelja, 1. srpnja 2007.

PozZz
ajd da i ja nešto napišem na novom blogu...
Jučer mi bila Kika i tako mi nešto čačkale po netu,pa malo ovo pa ono...i brzo prođe vrijeme..onda sam još bila kod bratića...pa malo na msn-u i tako prolaze dani....
Ja svaki dan glasam za No Name na www.suncaneskale.cg.yu...za one koji neznaju -prinčeve nagrade i naj grupa NO NAME
GLASAJTE SVI.....hehe

Evo jedne pjesme sa Budve koja mi je onako ok

Žanamari feat Mima

Trag na usnama

Ledena kiša mi umiva dlan
noć samoću............
obalom bola i sjete mi krstari san
nemirom okova.

Osvanu želja da u zdravlju mom
čežnja miriše svud
zove te,luta
moja duša traži svoj dom
trudi se al uzalud.

Zauvijek sve dok dišem,dok znam
da postojiš ti
ja nosiću tvoj trag na usnama
neikome dok dišem ja znam
ove ljubavi ni mrhu ne želim da dam
dok nosim trag imena tvog na usnama.

-možda postoje neke greške u tekstu:(

4 komentara:

kika kaže...

super pjesma

kika kaže...

pozzz

kika kaže...

nastavi samo tako pisati

Unknown kaže...

Hello from the Netherlands here :)
Thanks for putting the lyrics of trag na usnama, I was searching for them (by 'accident' turned out downloading all the budva festival.. :D) Who won by the way?
byebye,
Desirée